ניסיתי ולא הלך

ניסיתי לכרות לבלוג את האישיות. שיואו, כמה שאני מקנאה בבלוגריות חסרות האישיות. אצלן הכל דבש, הן לא מתעצבנות אף פעם, בחורף הן מתכרבלות תחת הפוך, בקיץ הן מנשנשות אבטיח בשקיעה, לפעמים הן אוכלות עוגת שוקולד “מושחטט” והכל אצלן תערובת של עונג ועילגות.

לא כולן, בואו נודה. יש כאלה עם אחלה אישיות. יש את זאת שהופכת לימונים ללימונדה בועטת וקורעת. יש את זאת שיודעת לכתוב כמו שדה והיא יצירתית עד קנאה. יש את הילה שגם כשהיא לא מרוצה, יש בה את הכישרון לספר את זה בין השורות (הלוואי עלי) והיא מצלמת וממתכנת (מהמילה מתכונים) באופן פנטסטי.

יש עוד הרבה בלוגריות מקסימות מאוד, בבלוג ובחיים (דעו לכם שזה לא היינו הך! וזו היתה אזהרת מסע חינמית ממני) אבל התרכזתי בכמה שכשאהיה גדולה, אהיה יותר כמותן.

אני לא רוצה שהבלוג שלי יהיה פרפרים ופיות. זו לא אני. הנה משהו שהלוואי והייתי יודעת לפני שלושים שנה: בני אדם הם מורכבים מאוד. אני יכולה להיות אמא טובה ובינונית, אני יכולה להיות סחית או היפסטרית (אבל אני לא זה ולא זה ושונאת את הדיכוטומיה המטופשת שבעיקר היפסטרית ושאר מגניבים מטעם עצמם מתעסקים בה יומם וליל) ואני טובה ורעה ובעיקר לא אף אחד משני אלה – לא שחור ולא לבן ולא חמישים גוונים של אפור. והכי הכי? מבטיחה שהבלוג יהיה נאמן לאופי שלי. אז מעכשיו תתרגלו: מתכון לפאי תפוחים מעורב בקללות על אינעל העולם ואחותו.

הו, איזו הקלה.

8 thoughts on “ניסיתי ולא הלך

  1. תמיד תמיד האישיות שלך פורצת את גבולות המדיום לא יודעת מתי ניסית להיות אחרת אבל היי לא הלך לך אז קבלי ח”ח על זה שהפסקת לנסות ותמשיכי להיות כזאת את משעשעת ,ישירה כזאת שהכל נראה אצלה נפלא גם אם היא לא מתכוונת , ,

  2. את מי זה בכלל מענין לקרוא בלוגים עלגים ומאושרים? הרי כל היופי זה זהות את האדם מאחורי המילים.

  3. Pingback: אדם צועק את שחסר לו | רגל פה, רגל שם / המתבוללת

Leave a Reply

