דברים שלא ידעתם עלי

איך זה שכל הימים נגמרים כשאני עייפה וחסרת סבלנות ואני בכלל עדיין לא עובדת! מה יהיה אז?
היי, לא כתבתי המון וזה לא מפני שלא היה לי מה לכתוב, אלא מפני שאני לא רוצה להיות מהבלוגים האלה שמדברים על אותם הדברים. כן, על אף שלפני שלושה ימים חגגנו חצי שנה לחזרה לארץ, זה עדיין מעסיק אותי. אני עדיין חדשה. בא לי לנער מעצמי את החדשוּת הזאת ולא ממש מצליחה. עדיין צריכה לזכור לא לחייך לכל עובר ושב (זעפני. ישראלים, חייכו מעט) כי זה מוזר מאוד. צריכה לזכור לעמוד צמוד צמוד לזה שלפני בתור אחרת מישהו ישתחל ברווח של הכמה סנטימטרים שאני נותנת כדי שכולם ינשמו בכיף. אפילו הטיפים זה עיניין שאני צריכה להתרגל אליו.
אגב טיפים: ישבתי היום עם פיוסינה בבית קפה וכשהתינוקת המתוקה שלה התעוררה, פיוסינה שלפה בננה ואז ביקשה מהמלצרית צלחת. הצלחת הגיעה ופיוסינה מעכה עליה את הבננה. אחר כך היא קראה פעם נוספת למלצרית וביקשה טחינה גולמית. המלצרית הביאה. וכשהבננה היתה מעורבבת עם הטחינה, פיוסינה הזמינה גם פיסת לימון, לערבב עם כל זה.
אתם מסתקרנים כמה טיפ השארנו?
בבית הקפה ישבנו ופיטפטנו המון. מצד אחד, אם היו משדרים אותנו בשידור חי, היינו עושות רייטינג מטורף. מצד שני, לא היו נשארים לנו חברים ומשפחה. מה שמזכיר לי ששרון מהבלוג המהמם זוויות http://avronsharon.wordpress.com/
העבירה לי משימת בלוגריות בה אני צריכה לספר דברים שלא ידעתם עלי. אז הנה לכם: למרות הלוק החנוני שלי, יש לי פה של מלח שיכור. אבל את זה תגלו רק אם ארגיש סופר בנוח איתכם. בדרך כלל אני מנומסת יותר מדי. יש עוד דברים שאתם לא יודעים עלי, אבל אם אכתוב אותם פה, לא יהיו לי חברים, משפחה, או עבודה. אז חראם. חייה הסודיים של המיכליקה.
מקופלת המהממת http://mekoopelet1.blogspot.co.il/
שאלה אותי איך ניתן לגור בדירה כל כך קטנה (נכנסתי לבלוג שלה בשביל הלינק ושוב התבאסתי על זה שהיא מצחיקה ומוכשרת). ובכן, עברנו בינתיים לדירה מעט יותר גדולה.יש שלושה חדרי שינה ולכן עמליה ישנה בחדר נפרד רק מפני שהיא חזרה בלופ על הסיפור: ״אתם יודעים מה קרה בדיסנילנד? הדלת נפתחה ואנחנו ניכנסנו, הארון דיבר איתנו, אור היתה הנסיך והיא רקדה עם בל״ ככה, חמש שש פעמים בכל לילה.
אז אור ובן ישנים באותו החדר, לרוב הם מרוצים. לפעמים מציקים אחד לשני. לפעמים מפליצים והשניה נגעלת. אבל ככה זה כשישנים ביחד. לא?
הנה עמליה במיטה עכשיו, ״שרה״ ביחד עם הדיסק ענן על מקל. יותר נכון צועקת את המילים כי היא לא יודעת לשיר, לא משנה מה. יאללה, לכו לישון כבר, נגמרה לי הסבלנות.

7 thoughts on “דברים שלא ידעתם עלי

  1. כן כן, זאת ישראל שאני מכירה.
    וגם את הסיפורים ללא הפסקה הכרתי זה מעצבן אבל כבר הגעתי לשלב של הגעגועים לזה. גודלים הילדים.

  2. נו שוין נסתפק בידיעה המרעישה (פחח כאילו זה לא היה ברור) שאת אוחזת פה ג’ורה איכשהו זה היה לי ברור גם לי יש פה (לא) מפיק מרגליות

Leave a Reply

