חרטה

לפני שנים רבות בארץ קרובה קרובה, בעיר ממש ממש קרובה, החלטתי ללמוד באוניברסיטת העיר הקרובה ממש. נכנסתי אל המוסד הגדול והמהולל כשאני רועדת כעלה נידף מה שהוביל ישר לסימון שלי כמטרה קלה ללעג. היו אלה שימשון ויובב שירדו עלי השכם וערב. פניתי אל הבחורה העוד פחות חברתית ממני ונהינו חברות, מה שגרם לשמשון ויובב בכלל להתפרע עלינו.

יום אחד ניגשתי לשמשון ואמרתי לו: “שמשון, אני הולכת לשבת על ידך עד שתאהב אותי” כן, במילים אלה. לא אהבה רומנטית כמובן כי כידוע לכם יש טלכה אחד בלבבי, אלא הכרה במגניבותי הנחבאת אל הכלים. ובכן, מאותו היום ישבתי על יד שמשון ויובב והם גילו לי שיש לבחורה הלא חברותית הרגל מגונה של (מזהירה מראש את רכות הלב לא לקרוא הלאה, או לקרוא אבל להיות מוכנות להגעל כהוגן) לאכול את הקוזייפקות/בוגרס/נזלת יבשה של עצמה כל פעם שהיא חושבת שלא מסתכלים עליה.

זה היה שיעור שקט ב”הדג המלוח בראי הזמנים” ואני ישבתי שתי שורות מהלא חברותית. שמשון מרפק אותי בצד אחד ויובב בשני והצביעו על הלא חברותית. לא יכולתי להתאפק ופרצתי בצחוק גדול ועל כן גם זכיתי לראשונה בחיי להיות מועפת אחר כבוד מהכיתה.

אחרי זה הלא חברותית חדלה מלהגיע לאוניברסיטה. שנים שהיו לי נקיפות מצפון על כך שנטשתי אותה לטובת שמשון ויובב ונגררתי לתעלולים שלהם כאחרונת הפינוקיו.

לפני כמה זמן מישהי עם שם דומה כתבה כתבה ממש מגניבה בביטאון האומנות של העיר הקרובה, לא מצאתי אותה באינטרנט אבל פתאום גיליתי שיש לה אתר חמוד על חיי לילה (ויום) בעירינו הנידחת. ישר כתבתי לה תודה ושאני אוהבת את הבלוג שלה ודקה אחרי ששלחתי את האימייל, טרחתי לברר מי עומדת מאחורי השם ההוא. זאת היתה לועסת הקוזיקים. כשהיא שלחה לי מייל תודה בחזרה כבר לא עניתי וגם ישר חסמתי אותה בפייס שלא תראה את הפרצוף שלי בחיפוש אחר שמי. אני יודעת, נורא בוגר מצידי. אבל הנה לכם אחת החרטות של חיי. איך הלבנתי את פניה ברבים ועכשיו זה כבר בכלל בכלל לא נעים.

Leave a Reply

