עוד קצת על מראה חיצוני

קודם כל, היו די הרבה כניסות לפוסט הקודם. אז תודה לכל מי שנכנסה.

האמת שגם שוחחתי עם כמה מכן אחרי הפוסט הזה, תודה לכל מי שיצרה קשר.

אני רוצה לומר משהו על ביטחון עצמי: הוא לא קשור בהכרח במראה חיצוני וחוצמזה: ביטחון עצמי הוא דבר מורכב. כולנו סוחבים איתנו תיקים. גם הסרט שרץ לנו בראש וגם תגובות הסובבים אותנו, אצלי יש קורלציה חזקה מאוד בין הפידבקים החיצוניים להרגשה הפנימית וזו הסיבה בגללה מאז שהפסקתי לאסוף את השיער על העורף או לקצר את השיער כי לא היה לי כוח להתעסק בו – אז אני מקבלת אחלה פידבקים מהסביבה. וכמובן גם הדרך בה אני מתלבשת ומתאפרת ובכלל: אתמול הלכתי עם נעליים לא ממש מתאימות לבוש, אבל לא היה לי אכפת: הלכתי כמו קנדל ג’נר על מסלול והייתי מרוצה מעצמי ועל כן, יש סיכוי מעולה שבאמת נראיתי טוב.

והנה לינק מהמם שמדגים את דברי http://www.quickim.co.il/this-proves-the-stylist-every-woman-in-the-world-can-show-whatever-it-takes-the-make-up-hairstyle-and-the-right-clothes/

מה אתן אומרות?

2 thoughts on “עוד קצת על מראה חיצוני

  1. להיות יפה זה ממש כישרון. כמובן שיש כאלה שהן פשוט יפות בכל מצב ואין מה לעשות (ולהן אני אומרת תמותו), ואבל הרבה מזה זה באמת לדעת לסדר את השיער נכון, להתאים בגדים ולסדר גבות בלי לחרב אותן לחלוטין.

Leave a Reply

